راهنمای جستجوی یک محصول در سایت
برای جستجوی محصول مدنظرتان در سایت، ابتدا بر روی دکمه منوی بالای صفحه مطابق تصویر زیر، کلیک کنید؛
سپس در کادر جستجو، فرمول شیمیایی ماده یا قسمتی از نام محصول را وارد کنید.
راهنمای دریافت دیتاشیت قبل از سفارش
دیتاشیت نانوپودرها و نانو کلوئیدها به منظور مشاهده و بررسی مشتری در صفحه هر محصول قرار داده شده است تا مشتری قبل از اقدام به ثبت سفارش، اطلاعات مربوط به محصول را بررسی کرده و با اطمینان کامل اقدام به خرید نماید. به منظور دانلود دیتاشیت محصول قبل از خرید، طبق تصویر زیر که به عنوان نمونه نشان داده شده است، ابتدا بر روی تصویر دیتاشیت مورد نظر در صفحه کلیک کنید.
پس از باز شدن تصویر، بر روی تصویر لمس کنید و نگه دارید و سپس گزینه Download را بزنید.
فرآیند ارسال مرسوله
اگر محصول موردنظر، نانو پودر یا نانو کلوئید باشد بسته از انبار شهرستان یا انبار تهران از طریق تیپاکس به صورت مستقیم به آدرس دقیق خریدار ارسال می گردد و در صورتی که محصول مورد نظر خریدار، پودر میکرو باشد بسته از انبار تهران از طریق تیپاکس به آدرس مشتری ارسال خواهد شد. مدت زمان تحویل کالا با توجه به آدرس خریدار، ممکن است یک تا سه روز کاری طول بکشد. مرسوله های تهران به تهران نیز به منظور کاهش هزینه های مشتریان، با تیپاکس ارسال می شوند و روز کاری بعد تحویل داده می شوند. در هر کدام از روش های ارسال، هزینه ارسال به صورت پس کرایه برعهده خریدار خواهد بود.
شرایط مرجوعی مرسوله
محصولات این شرکت، با تضمین اصالت آنها به خریدار ارسال می گردد، با این حال، خریدار باید با دقت کامل، مشخصات محصول را قبل از خرید بررسی نموده و از صحت انتخاب خود اطمینان حاصل نماید. چنانچه خریدار از کیفیت محصول ارسال شده، ناراضی باشد و برای آن، دلیل موجه و مستندی داشته باشد، موضوع توسط واحد فروش، به واحد فنی شرکت اعلام شده و محصول تحت بررسی قرار می گیرد. صرفا با تایید کارشناس فنی، وجه مشتری عودت خواهد گردید. لازم به ذکر است که محصول خریداری شده توسط مشتری، حداکثر تا 10 روز از زمان ارسال مرسوله، قابل مرجوع می باشد.
استعلام موجودی و قیمت
قیمت های درج شده در صفحه هر محصول، قیمت آپدیت می باشند و طبق تصویر زیر، قیمت در یک جدول در صفحه محصول، بر اساس وزن بسته بندی های مختلف درج شده است.
چنانچه یک محصولی از طریق سایت قابل خرید کردن باشد به معنای موجود بودن آن در انبار می باشد. اگر محصولی در انبار موجود نباشد موقع افزودن آن به سبد خرید، پیغام “در انبار موجود نمی باشد” مطابق تصویر راهنمای زیر به کاربر نمایش داده می شود.
راهنمای دریافت پیش فاکتور به صورت آنلاین
- ابتدا در سایت ثبت نام کنید. (طبق تصویر زیر، دکمه منوی بالای صفحه را بزنید.) دقت شود که پیش فاکتور به اسمی صادر می شود که در مرحله ثبت نام وارد می کنید.
2. بر روی “پنل کاربری” کلیک کنید
3. بر روی “ثبت نام در سایت” کلیک کنید
4. بعد از اینکه محصولات مورد نظر را به سبد خریدتان اضافه کردید، وارد سبد خریدتان شوید. (برای این منظور، لازم است منوی بالای صفحه را باز کنید و روی “سبد خرید” کلیک کنید)
5. مطابق تصویر زیر، بر روی گزینه “پیش فاکتور” در پایین صفحه کلیک کنید تا پیش فاکتور نمایش داده شود. ( اگر در سایت ثبت نام نکرده باشید و وارد اکانت خود نشده باشید، پیش فاکتور بدون نام و بدون مهر خواهد بود.)
6. برای دانلود و ذخیره پیش فاکتور، لازم است در پایین برگه پیش فاکتور، گزینه “چاپ این برگه” را کلیک کنید و در صفحه باز شده، عبارت مقابل Layout را بر روی “Portrait” قرار دهید و ذخیره کنید.
کد تخفیف هایی که در زیر درج شده اند، بر اساس میزان سبد خرید مشتری تعریف شده اند.
کد تخفیف: d2456
درصد تخفیف: 4%
سبد خرید: از 500,000 تا 1000,000 تومان
کد تخفیف: d4647
درصد تخفیف: 5%
سبد خرید: از 1000,000 تا 1500,000 تومان
کد تخفیف: d2482
درصد تخفیف: 6%
سبد خرید: بالاتر از 1500,000 تومان
راهنمای ثبت سفارش آنلاین
- ابتدا صفحه محصول مورد نظر را باز کنید و در صفحه محصول، یکی از بسته بندی ها را در کادر “مقدار سفارش” انتخاب کنید؛ همچنین می توانید تعداد بسته ها را هم در همان بخش، مطابق تصویر زیر انتخاب کنید و سپس دکمه “افزودن به سبد خرید” را کلیک کنید.
2. بعد از افزودن یک یا چند محصول به سبد خرید، وارد سبد خریدتان شوید. ( برای این منظور لازم است ابتدا روی دکمه منوی دایره ای بالای صفحه کلیک کنید)
3. روی لینک “سبد خرید” کلیک کنید
4. در سبد خریدتان بر روی گزینه “ادامه جهت تسویه حساب” کلیک کنید.
5. در نهایت بعد از اینکه اطلاعات را تکمیل کردید به منظور تایید قوانین و فرآیند ارسال مرسوله لازم است تیک مربوطه را مطابق تصویر زیر بزنید و پرداخت را انجام دهید. ( دقت شود قبل از اینکه وارد درگاه بانکی شوید لازم است فیلترشکن خاموش باشد.)
راهنمای دریافت فاکتور و دیتاشیت بعد از سفارش
فاکتور فروش و دیتاشیت محصول (درصورت وجود) به محض ثبت سفارش، به صورت خودکار به ایمیل مشتری ارسال می گردد و قابل دانلود و پرینت می باشد. علاوه بر این، فاکتور فروش و دیتاشیت به صورت دائم در پنل کاربری مشتری، قابل دسترس می باشند. فاکتور فروش صدوری، با مهر و بدون احتساب ارزش افزوده می باشد. لازم به ذکر است که بنا به روال کاری مجموعه فاین نانو، فاکتور فروش به همراه مرسوله به صورت فیزیکی ارسال نمی شود.
برای دسترسی به فاکتور و دیتاشیت محصول از طریق پنل کاربری، لازم است ابتدا از منوی بالای صفحه، بر روی دکمه دایره ای منو، مطابق تصویر زیر کلیک کنید
سپس مطابق زیر، گزینه “ورود به پنل کاربری” را انتخاب کنید.
در همان مسیر، گزینه “پنل کاربری من” را انتخاب کنید
مطابق زیر، در پنل کاربری خود می توانید اقدام به دانلود فاکتور و دیتاشیت نمایید.
راهنمای پیگیری سفارش
به محض اینکه مرسوله مشتری به تیپاکس تحویل داده شد، یک اس ام اس از طرف تیپاکس حاوی کد رهگیری مرسوله، به مشتری ارسال می گردد و مشتری می تواند با وارد کردن کد رهگیری در سایت تیپاکس در لینک زیر، از موقعیت مرسوله خود مطلع شود.
راهنمای اصلاح آدرس پستی
به منظور اصلاح آدرس پستی یا شماره تماس تحویل گیرنده مرسوله بعد از ثبت سفارش، می توانید با همان ایمیلی که اقدام به ثبت سفارش نموده اید، درخواست خود را با درج شماره سفارش و نام خریدار به آدرس ایمیلی که از طرف ما دریافت کرده اید ارسال کنید تا بررسی گردیده و در صورتی که هنوز مرسوله شما ارسال نشده باشد، تغییرات لازم اعمال گردد.
ایمیل واحد فروش: info@fine-nano.ir
درخواست محصول ناموجود در سایت
اگر محصول مد نظر شما در سایت موجود نباشد می توانید درخواست خود را با تکمیل فرم زیر، به ما اطلاع دهید تا درخواست شما بررسی شود و در صورت امکان، اقدام به تامین آن محصول گردد.
1. نمیدانم چطور باید ثبت سفارش کنم؟
از بین منوهای بالا، روی دکمه “راهنمای ثبت سفارش” کلیک کنید که قدم به قدم راهنمایی کرده است.
2. آیا بعد از ثبت سفارش، نیاز به تماس است؟
ما سفارش شما را به صورت آنلاین دریافت می کنیم و نیازی به تماس مشتری نیست.
3. آیا می توانم خرید از طریق سایت انجام ندهم و به صورت مستقیم سفارش بدهم؟
با توجه به اینکه مشتری به محض ثبت سفارش آنلاین، فاکتور فروش و دیتاشیت محصول را به صورت خودکار دریافت می کند توصیه ما ثبت سفارش آنلاین است. با این حال اگر مشکلی در خرید آنلاین دارید از طریق واتساپ به شماره ای که در منوی “ارتباط با ما” درج شده است پیغام دهید.
4. آیا امکان تحویل حضوری مرسوله وجود دارد؟
خیر. با توجه به شرایط، امکان تحویل حضوری وجود ندارد و بسته ها از طریق تیپاکس ارسال می شوند.
5. آیا ارسال مرسوله به شهرستان هم دارید؟
بله. مرسوله به تمامی نقاط کشور از طریق تیپاکس قابل ارسال است.
6. آیا امکان ارسال مرسوله به تهران از طریق پیک وجود دارد؟
در صورتی که محصول مورد نظر در انبار تهران موجود باشد ارسال از طریق پیک به داخل تهران امکان پذیر خواهد بود.
7. هزینه ارسال مرسوله بر عهده کیست؟
هزینه ارسال مرسوله بر عهده مشتری است و تیپاکس به صورت پس کرایه به هنگام تحویل، دریافت می کند.
8. آیا ساعت دقیق تحویل توسط تیپاکس مشخص است؟
خیر. تیپاکس بر اساس حجم کاری خود اقدام به توزیع مرسوله ها در ساعات غیر مشخصی از روز می کند.
9. چند روز طول می کشد تا مرسوله را تحویل بگیرم؟
تحویل مرسوله بر اساس آدرس مشتری بین یک تا سه روز متغیر است.
10. آیا فاکتور رسمی دارای کد اقتصادی ارائه می کنید؟
خیر. فاکتور صدوری غیر رسمی بوده و بدون کد اقتصادی می باشد.
11. آیا امکان ارسال فاکتور فروش به صورت فیزیکی به همراه مرسوله وجود دارد؟
فایل فاکتور دارای مهر و بدون کد اقتصادی به محض ثبت سفارش، به ایمیل مشتری به صورت خودکار ارسال می شود و فاکتور به صورت فیزیکی ارسال نخواهد شد.
12. فاکتور و دیتاشیت را بعد از ثبت سفارش باید از کجا بگیرم؟
در همین بخش به منوی “دریافت فاکتور و دیتاشیت بعد از سفارش” مراجعه کنید.
13. پیش فاکتور را از کجا بگیرم؟
در همین بخش به منوی “دریافت پیش فاکتور” مراجعه کنید.
14. آیا فاکتور مهر دارد؟
بله. فاکتور دارای مهر است.
15. آیا برای محصولات میکرو، دیتاشیت ارائه می شود؟
دیتاشیت به صورت کامل به محصولات نانو پودر و نانو کلوئید ارائه می شود ولی برای میکرو پودرها ارائه نمی شود.
16. آیا قیمتهای سایت آپدیت هستند؟
بله. تمامی قیمت های درج شده در سایت، آپدیت هستند.
17. من سفارشم را ثبت کرده ام چطور مرسوله خود را پیگیری کنم؟
به منوی “پیگیری سفارش” در همین بخش مراجعه کنید.
18. آیا امکان اصلاح آدرس و شماره تماس بعد از ثبت سفارش وجود دارد؟
به منوی “اصلاح آدرس پستی” در همین بخش مراجعه کنید.
19. آیا دقیقا همان شکل ظاهری بسته بندی در سایت ارسال خواهد شد؟
با توجه به وجود وزن پکیج های مختلف، ممکن است نوع بسته بندی با شکل بسته بندی در سایت متفاوت باشد.
20. آیا امکان ارسال به عنوان نمونه در حجم کمتر از پکیج های موجود، وجود دارد؟
با توجه به اینکه به محض موجود شدن محصول، تمامی پکیج ها در ابتدا بسته بندی و آماده می شوند بنابراین این امکان وجود ندارد.
21. آیا شرایط نگه داری خاصی برای محصولات بعد از خرید وجود دارد؟
محصولات عموما نباید در معرض رطوبت و هوای آزاد قرار گیرند.
ارتباط با ما
اگر سوالی راجع به موارد مختلف دارید، ابتدا لطفا در همین بخش، منوی مربوطه را مطالعه فرمایید. اگر نیاز به راهنمایی بیشتری دارید با راه های ارتباطی زیر با ما مطرح کنید.